יום רביעי, 19 באפריל 2017

חדש! אסטרו קיד משחקיה בגן שמואל עם המון אטרקציות לילדים

אסטרו קיד גן שמואל, שחקיה בגן שמואל
מחפשים משחקיה בחדרה? פרדס חנה? כרכור? או אולי בנימינה? תכירו את אסטרו קיד (ASTROKID) קומפלקס ענק של משחקים, חוויות ואטרקציות לילדים בפארק מסחרי מבנה גן שמואל.
צעד קטן מהבית, צעד גדול לילדים? היום התבשרנו שבפארק המסחרי שבגן שמואל נפתחה משחקיה חדשה שנקראת אסטרו קיד (ASTROKID) מתחם משחקים מעולם אחר. המשחקייה החדשה של אסטרו קיד היא מתחם ענק של פארק שעשועים עם מגוון משחקים וים של אטרקציות לילדים.

המשחקייה מותאמת למגוון גילאים: תינוקות, פעוטות, ילדים ונוער.  יש המון אטרקציות לילדים במשחקיה: סימולטורים ומשחקי חלל, מכוניות קרטינג,  משחקי ווידאו, קרוסלות, מכוניות מתנגשות, משחקי תלת מימד ועוד. במשחקיה של אסטרוקידס ניתן להזמין ימי הולדת ומסיבות כיתה בחדר השקוף עם מוסיקה, סרטי ווידאו, כיבוד ועוד הפתעות. בתוך המשחקיה יש גם מתחם לקטנטנים והשימוש במשחקים הם עם אסימונים. המשחקייה נמצאת בפארק מבנה גן שמואל, כך שניתן לשלב בקלות את הביקור בפארק מבנה עם בילוי לכל המשפחה, מעל סניף טויס אר אס. 



בצמוד למשחקייה תמצאו מתחם קולינרי לנוחות ההורים והילדים עם מגוון אטרקציות לילדים ולמבוגרים, המתאים לשפע פעילויות: הפעלות לימי הולדת, משחקי חברה לילדים, פעילות גיבוש של קבוצות, ימי כיף.

אורי אבל סמנכ״ל שיווק ומנהל תחום מרכזים מסחריים במבנה מציין: ״נוכח התחרות הגוברת באזור גן שמואל ולאחר שהוכח על ידי אלפי לקוחות כי מה שמייחד מתחם קניות ובילוי הוא הערך המוסף שהוא מייצר - החלטנו לפתוח משחקיה יחידה מסוגה בארץ עם משחקים וסימולטורים חדשניים ובחלקם מוצגים לראשונה. במקביל לשדרוג התמהיל שמתקיים בימים אלו עם כניסת חנות הדגל הראשונה של ״רנגלר״ ו"vans", המתחם ממחיש את הביטוי "חוויה לכל המשפחה" ומציע מגוון אטרקציות לילדים ולמבוגרים ומתאים לשפע פעילויות: הפעלות לימי הולדת, משחקי חברה לילדים, פעילות גיבוש של קבוצות וימי כייף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה