יום שני, 30 בנובמבר 2015

מלכת השלג – קרקס מוסקבה על הקרח בחנוכה

קרקס מוסקבה מגיע בחנוכה למשטחי הקרח להופיע עם מלכת השלג של האנס כריסטיאן אנדרסן עם אמני קרח, אמני קרקס, זוכי תחרויות החלקה על הקרח, רקדניות בלט, ליצנים ועוד. 
במופע מציגים אמני הקרקס שילוב ייחודי של החלקה אמנותית על הקרח וקטעי בלט בשילוב פעלולי קרקס מקוריים, והכל על משטח קרח. החל מה-4 עד 23 בדצמבר ברחבי הארץ.
מלכת השלג מגיעה בחנוכה 

יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

מחפשים הפעלות לימי הולדת? הפעלה מתוקה עם סינרים


יום הולדת מאסטר שף? הפעלה של אפיה או בישול לילדים?תנו לילדים להיות שפים ליום אחד ולבחור את סוג ההפעלה שירצו ביום הולדתם. סינרים מציעים הפעלות לימי הולדת עם משחקי חברה מדליקים, תחנות שקשורות בהכנה של מאכלים כמו בצק סוכר, מזלפים עם קרמים צבעוניים,קישוט קאפקייס ועוגיות וממתקים טבולים בגנאש שוקולד ועוד הפעלות מיוחדות ליום הולדת טעים ומתוק מתוק.  ועכשיו פעילות חדשה לכל הילדות שאוהבות את אנה ואלזה מפרוזן... בואו לראות..
הפעלות יום הולדת של סינרים



יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

הקרקס האורבני בגריי

ביום שבת 21.11 יארח מועדון הגריי את המופע המצליח של הקרקס האורבני יחד עם סבוטאז' ואתם מוזמנים להגיע לחוויה לכל המשפחה עם פעלולני אקרובטיקה מנוסי ומרהיבים, מופע אש מסעיר, ליצנים, בדיחות מוזיקה והמון כיף בעיקר.
הקרקס האורבני מגיע לגריי


לפרטים נוספים אודות הקרקס האורבני....

יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

פעילות לילדים בחולון – סיפורים שמספר לי הרחוב במוזיאון הילדים

מוזיאון הילדים בחולון פותח תערוכה חדשה בנושא אומנות רחוב על צדדיה הרבים ומזמין את הילדים ואת כל המשפחה לבוא ולראות ולהשתתף בפעילויות וסיורים מודרכים ומרתקים בנושא.

סיורים לילדים בתערוכת אמנות הרחוב במוזיאון הילדים בחולון. צילום: טלי