יום שלישי, 8 בספטמבר 2015

הופ מותק של פסטיבל 2015 יוצא לדרך

היום ביום אביך וצהוב במיוחד, זכינו לברוח לשעה קלה מגל החול והחום ולבלות בחזרות להופ מותק של פסטיבל, אי שם במרכז הארץ. השנה המופע ייקח את הילדים בחנוכה לחגיגה בממלכת עולם המים עם מלכת המים (עינת שרוף) נמו וחמו הדגים שומרי הארמון (צמד סתלבוטה - מכירים?...), יעל ועמרי וכוכבים נוספים מערוץ הופ.

לפרטים על המופע, הנחות, קופונים לחנוכה ועוד על מותק של פסטיבל 8 לחצו כאן... 

פסטיבל תמנע Live - סוכות 2015


לכל אוהבי המוזיקה והטבע יש הזמנות חד פעמית לבוא וליהנות במשך שלושה ימים של חול המועד סוכות בפסטיבל קצב מטריף בפארק תמנע. הפסטיבל מארח אמנים ידועים מהארץ ומחו"ל- טיפקס, A-WA, להקת פארפינה מבורקינה פאסו, בום פם ועוד לצד הצגות, טיולים ופעילויות מיוחדות לילדים. 


יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

123 - שילב משיקה את קולקציית מותג בגדי התינוקות והילדים החדש של הרשת

רגע לפני חגיגת הקניות של בגדי הילדים והתינוקות לשנה החדשה, השיקה היום רשת שילב את מותג בגדי הילדים והתינוקות החדש של הרשת - 123 קולקציה שהיא יוניסקס בצבעי שחור ולבן באווירה סקנדינבית משהו...

123 של שילב... 


יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

פעילויות סוכות 2015- המדריך המלא

גם בסוכות אנחנו מרכזים עבורכם במדריך אחד גדול את כל האפשרויות לפעילויות עם הילדים בחג- מוזיקה, טיולים סדנאות וכיף. פסטיבלים שונים ברחבי הארץ, פסטיבל חינם- תימנה האותנטי בראש העין , פסטיבל המוזיקה והקצב תמנע LIVE, פסטיבל המוזות ליוצרים בזמר הישראלי, תערוכות סוכות ענקיות בנאות קדומים וסוכות מיניאטוריות בבית אבי חי, מופעים חד פעמיים בישראל- מופע סופר סטרייקה ומופע דיסני על הקרח.